Jeg trives så godt her!

Categories E Natur og Turer

I dag reiste jeg til Pappa’n min i Hedmark! Det føles utrolig godt å være her hvor det nesten ikke finnes stress og krav og tidsklemmer. Nå blir det nok mye mere blogging de neste dagene! Har masse å fortelle dere lesere, og mange bilder å legge ut!

 Det beste med å være her er å komme seg bort fra alle vaner og plikter en stund, og bare gjør det jeg har lyst til! Ferien kommer mest sannsynlig til å bestå av: Gryende vår, riding, hyttetur, og masse kos med koselig familie! Overraskende nok var det ikke mye snø her. Ikke en gang på hytta var det nok til å stå på ski! Slik så det ut på hytta i påsken i fjord:


Tenker vi reiser opp dit i morgen:)
 

3 kommentarer

3 thoughts on “Jeg trives så godt her!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *