Er du på foto.no?

Categories L Foto, Design og Redigerings-tips

Hvorfor skal jeg det?

*På foto.no kan du legge ut bilder, og få tilbakemeldinger på dem. Det beste med siden er at det er kjempemange flinke fotografer som gir kontruktiv kritikk og tilbakemeldinger på det du gjør. Jeg har lært masse om farger, komposisjon osv. på grunn av de kommentarene jeg har fått på foto.no.

*En annen ting som er flott på denne siden er at du kan bli inspirert! Du kan lett ble igjennom bildene som er lagt inn i de forskjellige kategoriene de siste 24 timene. Her er det masse bra, altså! 

*I tillegg er det fotokonkurranser du kan være med i (Jeg har aldri følt meg flink nok til å være med. Du skjønner lett hvorfor hvis du sjekker ut de siste månedenes vinnere

*Det siste punktet her er at du kan lære masse. Det er masse fagtekster om foto, og en flott “ordbok” som jeg har brukt flere ganger når jeg lurer på noen foto-begreper.

 

 Hvordan funker det?

Med mindre du betaler kan du bare legge ut 2 bilder i uka. Egentlig synes jeg dette er helt greit, for da blir det bare De Beste bildene mine som havner der.

Jeg pleier alltid å legge ut bilder på “bildegalleriet.” Da er folk litt snillere. Hvis du vil kan du også legge ut bilder på “bildekritikken.” Da kan du (hvis du ikke er flink nok) bli slaktet for det du har gjort. Du kan også få meget gode tilbakemeldinger. Selvsagt får du også kommentarer på bilder i bildegalleriet også. 

HER KAN DU SE BILDENE JEG HAR LAGT UT PÅ FOTO.NO! 

 

1 kommentar

1 thought on “Er du på foto.no?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *