En travel dag venter meg…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag kommer ting til å gå i ett…

Det hele starter med

*3000m i gym, som lenge har vert årets største frykt..

*Norskprøve. Har en haug med ark som skal leses i bussen…

*Fotografering av russen i matfri, dette er siste sjanse til å få gjort det og sendt inn bildene!

*Religionshøring, den ble utsatt, så den har jeg heldigvis lest på før.

 

Så er skole ferdig, men fremdeles har vi noen ting som venter på meg:

 

*Russerevyen, har generalprøve(r) i dag, og jeg skal fotografere.

*Jesusgruppe, med påskemåltid og “Passion of Christ.”

 

Egentlig skulle jeg ha vert på en teamsamling mellom de to sistnevnte aktivitetene, men det var kanskje ikke så dumt at den ble avlyst… 

En innholdsrik dag!

3 kommentarer

3 thoughts on “En travel dag venter meg…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *