Mandag hadde vi russedåp etter skolen! Jeg fikk ikke vert der hele tiden, og siden det bare var 15 minutter til bussen min gikk var jeg den første som ble døpt. Mitt russenavn ble Betania. Absolutt ikke det verste navnet jeg kunne ha fått:) Ganske logisk, siden halvparten av fritiden min går til forskjellige aktiviteter på Betania (Pinsemenigheten jeg går i). De fleste ble døpt med vann fra en nydelig sprayflaske, men de som ville kunne velge andre ting å bli døpt med.

Her har vi vår alles kjære russeprest, Ane! 

 

 

  

 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Russedåp

  1. Det er aaaalt for tidlig! 😛 Vi hadde russedåp natt til 1. mai, vi. Da knelte vi over en gullmalt do, og ble døpt med medbrakt drikke. For oss som ikke drikker, hadde russeprestene faktisk gått til innkjøp av mozell – kjempesnilt! Så jeg fikk et glass mozell i nakken, og måtte deretter “shotte” mozell (og brus er ikke det letteste å shotte). Gode minner! 😀 Kos deg masse i russetida!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *