Russebuksa mi:)

Categories A Hobby

Til russebuksa hadde jeg egnetlig ikke kjøpt så mye dill, men det betyr ikke at jeg ikke hadde planer! Det jeg faktisk kjøpte var strykemerke-papir fra Inkclub. Da kunne jeg skrive ut akkurat det jeg ville ha på buksa, og stryke det på selv! Følgende er bilder av det jeg strøyk på buksa:

 

Og her er bilde av den ferdige buksa:

BAK: 

Har klasjet på litt forskjellig som jeg liker. Det morsomeste her bak er egentli maleflekken. Den er der fordi jeg satte meg i en tallerken med maling. Dagen etter finpusset jeg litt på mesterverket… 

 
FREMME:

Er selvsagt også fylt av ting jeg liker. Sola, eller Solo som jeg sier (og blir “mobbet” for) på dialekt. Jenta ved siden av er meg som tegneseriefigur. Tegnet av Vakre Benita. Ellers har jeg klasjet på litt scrappe-blomster og annet dill på buksa:)


Hva synes dere (så langt)?

2 kommentarer

2 thoughts on “Russebuksa mi:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *