Could a dead, frozen heart break?

Categories H bok
“Could a dead, frozen heart break? It felt like mine would.
“Edward,” Bella said.
I froze, staring at her unopened eyes.
Had she woken? Caught me here? She looked asleep, yet her voice had been so clear…
She sighed a quiet sigh, and then moved restlessly again, rolling to her side – still fast asleep and dreaming.
“Edward,” she mumbled softly.
She was dreaming of me.
Could a dead, frozen heart beat again? It felt like mine was about to.”
 



Nå i det siste har jeg lest alle twilight-bøkene på engelsk. Skikkelig herlig å lese noe spennende, skjønnlitterært etter alt stresset med særemnet! Nå går det i Midnight Sun på pcen.. Midnight Sun er Twilight,(den første boka) sett med Edwards øyne. Blir dessværre alt for fort ferdig med den også, men det er morro så lenge det varer…
 
Har du lest Twilight-bøkene?
 
 
5 kommentarer

5 thoughts on “Could a dead, frozen heart break?

  1. Anonym: Har den på pcen, bare en PDF-fil som jeg fikk av ei venninne… Men det er ikke hele boka (den er ikke kommet ut enda)… Du finner sikkert den versjonen som jeg leser på nettet hvis du søker:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *