Eyelet Outlet

Categories A Hobby

Jeg bestilte nylig noen greier i fra Eyelet Outlet til bl.a. Russebuksa mi. Ble veldig fornøyd, så tenkte jeg kunne skrive litt om hva de selger.

Det jeg likte med siden var de har Gode priser, Rask levering (som heller ikke koster masse) og et flott utvalg!

De selger en god blanding av hovedsaklig Brad og Eyelets. Skal forklare hva det er med en gang:)


 

BRADS

>Kilde<

Brads, eller splittbinders er flotte å bruke til kort eller scrapbooking. De brukes for eksempel til å feste blomster eller bare til dekor. På bildet under ser du hvordan de er brukt bare som dekor, for å gjøre noe mer spennende, i tillegg til at den øverste diamant-braden blir brukt til å holde den rosa sirkelen på plass.


 

EYELETS

<kilde>

Eyelets er noe av det samme som brads, men har en annen måte å festes på, og de kan ikke snurres rundt etterpå. Dessuten er det ofte hull i midten, slik at det blir et hull i hele arket(se de rosa på bildet under).

De må vanligvis festes med en spesiell eyelet-pen som først lager hull i arket, og deretter slår eyeleten på plass, men denne siden har funnet opp en ny type eyelets, kalt quicklets, som er mye lettere; de kan du feste med en vanlig penn! Genialt:)

>Kilde<


Her er noen av de tingene de selger:

                       

De bildene som ikke har en kilde har jeg tatt i fra Eyelet Outlet sin hjemmeside. De har også en stor idebank hvor det ligger mange forslag til hvordan du kan bruke tingene de selger. 

Jeg er kjempefornøyd, og kommer til å kjøpe mer derfra snart igjen:)

Kommer du til å bestille noe her?

2 kommentarer

2 thoughts on “Eyelet Outlet

  1. Så grønt og fint her! Du virker som en kreativ sjel, noe jeg kjenner meg veldig igjen i. Kusinen min er superdyktig når det gjelder scrapping og skriving… Vakkert. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *