Spenn Hesten foran bilen!

Categories M drømmer

Vi skulle på konsert i Sarons dal. Jeg, Mamma, lillebror Anders, og søskenbarnet vårt; Roger. Mamma sa vi hadde lite bensin på bilen, og at vi skulle ta hesten i stedet. Så hesten ble spent foran bilen og gjort klar. Da jeg var klar, men alle ventet på mamma, klarte Roger å springe rundt å skremme hesten på alle mulige måter. Jeg ble sintere og sintere, samtidig som jeg prøvde å trøste den redde hesten. Det endte med at hun ble så redd at hun slet seg løs, hoppet rett over meg og løp av sted! Da var jeg så sint at jeg våknet…

Morsomt at man ikke tenker over visse umuligheter når man drømmer. Det var ikke noe rart å spenne hesten foran Bilen, og jeg ofret heller ikke en tanke på hvorfor vi plutselig hadde en hest i planteskolen… Dessuten har vi bare tre seter i bilen:P

Uansett fikk drømmen meg til (når irritasjonen hadde lagt seg) å tenke på hester igjen. Det er så utrolig lenge siden jeg har ridd nå, og savner det masse! Håper virkelig det blir vær og tid i påsken, når jeg skal til pappa på østlandet igjen:)

 

Her er Jerva som ruller seg:


Og Etter hun rullet seg…

Jeg og bestefar i vogna etter Åsa (Sånn skulle vi liksom gjøre med bil i stedet for vogn)

Og selvsagt et sommerbilde av meg og Dokka! Herlig!

Noen andre som har hatt noen snodige drømmer?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *