Solfylt topptur:)

Categories E Natur og Turer

Blir så glad av alle disse dagene med sol! Ser imidlertid ut som det er ferdig nå…

Jeg og Chessie tok en herlig tur her en dag! Da kjente jeg våren Skikkelig! Gikk opp i skogen som mamma eier, og ville prøve å komme oss opp på toppen av fjellet. Har aldri vert der før grunnet diverse stup, men nå fulgte vi kanten av stupet til vi fant en vei rundt, gjennom en mosegrøn og mystisk skog..

Og den følelsen på toppen, det var bare helt skjønt! Det var godt og varmt, sola skinte i ansiktet. God utsikt, og koselig å dele salte pinner med hunden min:) 

Lovely!

3 kommentarer

3 thoughts on “Solfylt topptur:)

  1. sv: Hei 🙂 Jeg har desverre ikke noe oppskrift til genseren, siden det er tanten min som skal ha den strikket, men jeg tror du kan finne ganske gode oppskrifter på nettet, husker bare ikke siden, men vist du søker litt dukker det nok opp en 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *