Travel hverdag

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Blir helt imponert over at det er såpass mange som leser bloggen min selv når jeg ikke blogger på lenge!

 

Har ferie denne uka, og en skulle jo tro at det gav meg masse tid til foto, redigering og blogging, men det gjør det ikke.

Jeg har jobbet med særemne, stått i blomsterbutikken, og tatt bil-lappen(!), og dermed hatt det ganske travelt… Hvis jeg blir ferdig i løpet av ferien med særemne kan det jo hende at det snart blir litt mer liv her igjen! Men man må jo prioritere…

Lev livet, Du har det bare nå! Do something out of the ordinary!

Bildet er forresten tatt i butikken til mamma:) Hva synes du?

 

9 kommentarer

9 thoughts on “Travel hverdag

  1. Kjempestilig bilde 🙂 Godt at ikke jeg er den eneste som sitter med særemne i ferien! Skikkelig kjedelig, men det var jo jeg som absolutt skulle utsette og utsette det! :/
    Gratulerer med billappen da!! 😀
    sv: Takk, Ingrid 🙂 Ja, kom plutselig på at jeg ikke hadde gjort det, så da måtte jeg gjøre det :))
    Det er jo stress..Er skikkelig redd for at jeg ikke klarer det, men står jeg der til slutt med ikke nok frikort, så har jeg jo hvertfall holdt ut lenge, og sikkert lært mye 🙂

  2. Elise Henriette: Huff, ja.. Men jeg hadde virkelig ikke tid før – er jo så mye arbeid:/
    Tusen takk:) Deilig å i hvert fall ha det ute av verden!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *