#4 Kjærligheten skryter ikke

Categories tanker, tro og filosofi

Kjærligheten skryter ikke.


 Den beste definisjonen på kjærlighet som jeg har hørt kan du finner >her<. Jeg tenkte jeg skulle ta for meg hver av ordene der som beskriver kjærligheten. Prøve å la det synke litt mer inn i meg – og kanskje til og med i dere lesere! Skader ikke å “Synke inn” litt kjærlighet i verden.

 

Når du elsker noen, så handler det ikke om meg.

Det handler om Deg.

Derfor skryter vi ikke.

Fremhever ikke oss selv.

Å skryte gjør ikke noe godt for noen, egentlig.

Hvem liker at andre skryter av seg selv?

Gjør deg heller fortjent til andres skryt, du!

 

Kjærligheten skryter ikke.

1 kommentar

1 thought on “#4 Kjærligheten skryter ikke

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *