Hva sminke gjør med meg

Categories O interessa

 

Vanligvis går jeg uten sminke. Jeg gidder ikke bruke så masse tid foran speilet, og tenker ikke så ofte over hvodan jeg ser ut i løpet av en dag.

Andre ganger pynter jeg meg litt ekstra. Da merker jeg at jeg føler meg “Ekstra fin,” men også at jeg hele tiden tenker over utseende mitt. “Obs! Jeg må sjekke om det ødela sminken!” Og neste dag er jeg litt  mørk under øynene etter mascaraen som ikke gikk bort, og må helst piffe det opp med litt mer sminke. Sminke er avhengighetsskapende! Jeg er glad for at jeg har klart å holde meg relativt uavhengig, og ikke føler skrekken av å gå en dag uten sminke. Jeg tror at jo mer en går uten sminke, jo finere blir en uten sminke! Japp, That’s my theory!

 

 

Hvilket bilde av meg synes du var finest?

Er det verdt risikoen for avhengighet, frykten for å gå ut uten sminke, pluss selvsagt alle pengene…?

5 kommentarer

5 thoughts on “Hva sminke gjør med meg

  1. Sminker meg når jeg gidder, og når jeg føler for det. ELSKER eentlig å sminke meg, gjøre meg ekstra fin… men ikke hver eneste dag – det blir litt stress! (Spesielt når jeg liker å sove leeenge på morningen!)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *