Reiser til Sarpsborg og Bergen!

Categories G Reise og ferie

Fredag morgen farer jeg til Sarpsborg på en LED-konferanse! Har aldri vert det før, men det er altså en sammenslåing av PBU (Pinsebevegelsens Ungdom-ettellerannet) og predikantkonferansen. Skal bl.a. på seminarene “lovsang” og “håndtering av frivillige medarbeidere.” Jupp! Grunnen til at jeg i det hele tatt er med er at jeg er ungdomsleder i menigheten:) Blir rett å slett supert!

Bildet tok jeg forresten i Antwerpen i Belgia forrige sommer:) Viser Cathedral og Our Lady!:)

 

Så kommer vi hjem på søndag, og Tirsdag bærer det avsted igjen!

Da skal jeg på studietur til Bergen! Blir moro å se byen hvor det alltid regner, en opera, en innføring i internasjonalt motedesign og masse annet nytt og pent! Dessuten er det jo herlig å tilbringe tid med min koselige klasse! 😀

Dere får mest sannsynlig noen flotte bilder når jeg kommer tilbake! Gleder meg masse, selv om all pakkingen er stress… o_O’

 

Har du vert noen av disse stedene? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *