#1 Kjærligheten er tålmodig

Categories tanker, tro og filosofi

Kjærligheten er Tålmodig.


Den beste definisjonen på kjærlighet som jeg har hørt kan du finner >her<. Jeg tenkte jeg skulle ta for meg hver av ordene der som beskriver kjærligheten. Prøve å la det synke litt mer inn i meg – og kanskje til og med i dere lesere! Skader ikke å “Synke inn” litt kjærlighet i verden!

Å være tålmodig er å tåle ting som du ikke liker

Overse det som er irriterende, og holde seg rolig selv om andre er latterlig paniske

Det handler om å godta folk som de er

 Å ikke irritere seg over småting

Vente til det er din tur

Lytte, selv når ting ikke interesserer deg

Kjærligheten er tålmodig

 

Oppfordrer deg til å være litt mer tålmodig i dag!

 

5 kommentarer

5 thoughts on “#1 Kjærligheten er tålmodig

  1. Dettan e koden:
    filter:alpha(opacity=80);
    -moz-opacity:0.8;
    -khtml-opacity: 0.8;
    opacity: 0.8;
    dei legge du onna main, side å wrapper 🙂 om du kje he main ellar side, så sedde du d
    bare nedarst i tilsette 😉 Blir jo kulast om du he mønstar som bagronn då 😛 for då ser man liksom at d e gjønnsomsikti 😀

  2. Må si at du har en fantastisk sitat om tålmodighet og kjærlighet opp i der. Også er det jo sukkersøt at du er forlovet i en alder av 20! Lenge leve kjærligheten!:)

  3. milen: Så kjekt at du likte det jeg har skrevet 🙂
    Ja, nå har vi vært i sammen i fire og et halvt år, og neste år skal vi gifte meg (da er jeg 22). Veldig stas, og herlig å kjenne at jeg har tro på forholdet 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *