Har laget Cupcakes!

Categories S Mat

Laget Muffins med Yvonne i går:)

Egentlig jukset vi litt og brukte ferdigpakke til muffinsene, for kunsten er jo selvsagt å pynte dem! Så vi sette inn alle krefter på den gøyeste delen:)

Så mye bedre ut enn det smakte, men var for all del ikke så værst. Neste gang dropper vi smørkrem, og går for Acing (eller hva det nå heter, det der som er laget av pisket eggehvite og melis…) Dessuten tror jeg vi får lage noen kvalitets-hjemmelagede muffins neste gang også. Blir litt simpelt og kjedelig med de ferdigpakkene…

Hva synes du? Prøvd det samme selv?

2 kommentarer

2 thoughts on “Har laget Cupcakes!

  1. Så søte de ble! 🙂
    Jeg lagde cupcakes sist lørdag, og de ble også vellykket! Kjempe gøy når man får det til! 😀
    Akkurat nå har jeg strikking på hjernen, og uansett hvor jeg er ønsker jeg bare og komme meg hjem slik at jeg kan begynne å strikke! Rart ! 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *