Billig Sminke!

Categories O interessa

Har fått en del sminke som jeg bestilte i fra ELF: EyesLipsFace.no. Bare så det er sagt så får jeg ikke noe for å reklamere; Jeg er Helt frivillig.

Jeg er ikke akkurat personen som bruker mest sminke. Dermed er jeg heller ikke personen som bruker hundrevis av kroner på sminke. Derfor liker jeg når sminke koster 16 kroner!

Jupp, du hørte riktig! Jeg har betalt omtrent 16 kroner for det meste på bildet. Unntaket er forundationen. Den kostet ikke mer enn 38.- den heller…(kostet mer fordi det var mineralsminke)

Sending

Sminken blir sendt i fra Storbrittania, og man må betale litt frakt, men ikke så veldig enormt (Regnes ut fra hvor mye du bestiller, tror jeg)  Tror det tok litt over en uke fra jeg bestilte til jeg fikk pakken; slett ikke verst! Forresten har de noen ganger tilbud hvor du kan få gratis frakt (sjekk tilbudene her)

Vurdering

Skal skrive noen ord om hvert av produktene, men ha i bakhodet at jeg ikke har serlig peiling på sminke, og dessuten heller ikke har fått testen produktene kjempemasse.

 

1: Børste til hele ansiktet.

Synes børsten funket topp!
Pris: 16,35.-

 

 

 

 

 

 

 

 

2:  Rød leppestift (farge: Posh)

Satt godt på, og fargen var fin (selv om jeg ikke går med sånnen farge, da… Kjøpte denne bare for å ta noen bilder)  Lukter nam!

Pris: 16,35.- 

 

 

 

 

 

3: Øyenskygge. (farge: eggplant)

 Øyenskyggen har en kremaktig konsistens, og virker veldig bra (men lukter litt rart) har ikke testet denne noe serlig, så vet ikke hvor lenge den varer… Men veldig pene , litt metallic-farger!

Pris: 16,35.-

 

 

 4: Rød Neglelakk(Farge: Light red)

Begynte å flasse i kantene etter et par dager, men fungerte fint til mtt bruk; Ta bilder med:)

 Som du kanskje skjønte kjøpte jeg denne for å matsje leppestiften;)

Pris: 16,35.-

 

 

 

 

 

5:Bronzing Powder (farge: Warm tan)
Funket kjempebra! Men var lett å få for mye – not good at all!

 Pris: 16,35.-

 

 

6: Foundation (farge: Fair forundation)

Liker! Grei farge til meg også..

Pris: 38,15.-

 

 

Eyeliner (Farge: Midnight og Stardust)

Liker begge to jeg! Vanskelig å si mer…

Pris: 16,35.-

 

 

Oppsummering

Jevnt over er jeg fornøyd! Kjempebra kvalitet i forhold til prisen! Anbefales:)

Har du vert borti ELF?

4 kommentarer

4 thoughts on “Billig Sminke!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *