Kunne falt i gulvet og besvimt…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg er en person som har lett for å besvime.. Sånn som i dagtidlig, så skulle jeg inn på badet, og når jeg er kommet hallveis begynner det å svartne for øynene. Da jeg kom inn er det så vidt jeg ser noe; jeg ser doen, men ikke om den er åpen eller lukket. Famler med hendene, lukker lokket, og setter meg ned.

Den fæle følelsen forsvinner, synet kommer tilbake, men bare sånn for å understreke at “jeg var her,” får jeg et stikka av hodepine. Sånn er det når jeg ikke rekker å sette meg ned fort nok…

 

Andre som har dette problemet?

Jeg har lett for å besvime når jeg har trent hard, ligget lenge, eller er stresset eller redd…

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Kunne falt i gulvet og besvimt…

  1. Tror du burde oppsøke lege ass. Høres ut som om hjernen din ikke får nok oksygen eller noe i den duren til tider.. Sjekk det ut.

  2. Martin: Har vert hos lege;)
    Han første sa det var ingenting.. Så gikk jeg til en turnuslege(etter oppfordring av Gymlæreren) Hun sendte meg på sykehus til en hjertespesialist, og han sa jeg hadde et godt hjerte;)
    Altså, det var ikke noe jeg kunne gjøre med det, men kansje jeg vokste i fra det (kanskje ikke)..

  3. Hmm.. så ekkelt da :S
    Reiste du deg fort opp? (hvis du satt eller noe)
    Hvis jeg har ligget/sittet lenge, og så skal jeg reise meg fort så begynner jeg å bli svimmel og det begynner å svartne for øynene osv..det skjer ofte med meg ;S

  4. Ratatouille: ja, var nok en del derfor! Reiste meg rett fri senga, liksom;)
    Er ikke egentlig så ille som det høres ut i det innlegget:P Var bare trøtt og gretten når jeg skreiv det;)
    Lever jo fint med det også, liksom:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *