Devoted

Categories O interessa

Jeg elsker å synge! Den følelsen når jeg endelig klarer å mestre en sang. Synge uten å anstrenge meg mye, uten å måtte “sjanse på” å treffe tonen.

 (Bilde fra da jeg sang med Vagabond i pappa sin 50årsdag. Tatt av Thomas E. Støle.)

Før sang jeg 1-2 ganger i uken, og nesten hver helg (ofte flere ganger.) Jeg var med i Dekor, et lovsangskor på betania. Måtte slutte med det for å få tid til alt. Og Devoted.

Nå går jeg (fremdeles) i Devoted. Et lovsangsteam som kjæresten min har startet. Vi øver en gang i uka fast, og synger noen ganger i helgene (1-2 ganger i måneden.) Skulle gjerne sunget mer. Elsker det! Dessværre strekker ikke tiden alltid til…

(Bilde fra en “vanlig” Søndag på betania med Devoted. Tatt av Arvid Netland)

Synger andrestemme, stortsett. Altstemme! Men i det siste har jeg også sunget litt mer solo på noen sanger:) Tror alikevel jeg trives best i bakgrunnen, føler da at jeg har mer kontroll, stort sett.

 

Egentlig er navnet Devoted to the son. Viet til sønnen.

Grunnen til at Teamet heter Devoted er at vi har lyst til å Hengi oss til Gud, det er det lovsang handler om! Ikke oss selv, men Ham. Vi er engasjerte, og viet til det vi holder på med, det er i hvert fall det som er målet!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *