Hverdagen kommer krypende…

Categories O interessa

 

 

Og med den kommer også panikkfølelsen. Neida, det er ikke fullt så ille.

 

Jeg tror at dette kommer til å bli det travleste, og forhåpentlig også beste og mest givende halvåret i mitt liv. Aldri før har det vert så sprekkfullt av skole, prøver, eksamen, Ny Generasjon, venner, familie, hunden, kjæreste, jesusgrupper, ungdomsmøter, korøvelser, jobbing og så videre som det er nå.

Jeg kjenner som sagt nesten panikken komme krypende med tanken på særemne, innleveringer, russetida, planlegging av forskjellige møter og all organiseringen som trengs. I tillegg skal jeg på lederkonferanse 11-13.Februar og skoletur til Bergen 14 februar. Det blir ikke billig! I og med at jeg også skal på teamtur til Latvia i begynnelsen av sommerferien blir det nok enda viktigere med jobbing også.

Det er ikke noe av dette jeg kan slutte med. Som jeg vil slutte med. Det er alt viktig for meg (kanskje med unntak av særemne, men det må også prioriteres) Har allerede (smertefullt) kuttet ut flere fritidsaktiviteter, og nekter å kutte mer!

Men vet du hva?

Jeg skal klare det! Jeg skal virkelig stå på i år, og gi 100% til det jeg brenner for! (lover at skolen også skal få minst 70%!)

Noen som har noen tips i denne sammenheng?

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Hverdagen kommer krypende…

  1. saa spennende.masse lykke til med alt. Det blir nok helt konge. Digger aa vaere paa lag med Jesus. Neste aaret (3klasse) blir helt sykt mye for meg ogsaa. Aner ikke hvordan jeg skal faa det til. Men jeg maa bare! haha. Gleder meg veldig, men foerst skal jeg kose meg her i NY et halvt aar! Blir ganske travelt her ogsaa men paa en helt annen maate enn hvordan det blir hjemme.

  2. Bare husk på at sjelen trenger hvilepauser også, sett av en dag i blant hvor du tvinger kroppen til å slappe litt av. Det er kjekt å ha det travelt, men ikke kryss grenser som ikke skal krysses. Bare ett vennlig tips 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *