(Regler: Klikk her)

Heart – Love – Light – Dark – Morning – Friend – Heaven – Sweet – Drive – City – Memory – Horse – Purple – Smile – Silence – Freedom – Blood – Rainbow – Gray – Red – Pink – Rain – Cat No Time – Snow – Tears – Foreign – Sorrow – Happiness – Fruit – Flowers – Night – Expectations – Stars – Hold My Hand – Precious – Treasure – Eyes- Abandoned – Dream – Moonlight- Teamwork – Standing Still – Dying – Vampire – Illusion – Family – Creation – Childhood – Stripes – Fire – Sport – Keyboard – Keeping a Secret- Tower – Waiting – Clumsy – Underwear – Message – Queen – Rejection – King- Do Not Disturb – Evil – Horror – Traps – Cigarrette – Hero – Joy – No Color- Obsession – Ocean – Wind – Vulnerable – Mirror – Broken Pieces – Princess – Drink – Life – Words – Pen and Paper – No Way Out – Fairy Tale – Cold – Spiral – Magic- Food – Pain – Ice Cream – Forever – Reality – All That I Have – Give Up – Hope – Relationship – Fear – Holiday – Puzzle – Happy – Puppy

 

 

 

Grunnen til at jeg valgte dette bildet

Tema No Time er jo ganske abstrakt, og kan tolkes på flere måter, slik jeg ser det. Nr 1: At man ikke har tid til alt man skal gjøre, eller den jeg har valgt, nr. 2: At tiden ikke finnes eller at den forsvinner.

Jeg er en ganske travel person, og noen ganger er det akkurat det jeg trenger. Ingen tid. Bare slå av tida, slappe av, og gjøre som jeg vil.

For eksempel gjorde jeg det noen ganger i sommerferien. Da jeg og Thomas var på hyttetur var vi bevisste på å ikke se på klokka. Vi gikk tur når vi ville, og la oss når vi ville. Dette er frihet folkens!

Jeg forbinder altså “No Time” med  å slappe av, og bare “flyte” som på bildet.

1 kommentar

1 thought on “NO TIME

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *