Hjemmelagede smykker

Categories A Hobby

Egentlig er det kanskje litt juks å si at jeg har laget smykkene, men gjenbruk er jo bra!

Dette smykket kjøpte jeg på et loppemarked for så godt som ingenting. Nå nettopp fikk mamma inn noen flotte bånd som minnet meg om smykkelenke, og da jeg igjen fikk se det lille smykkeanhenget knyttet jeg på et kjede, og fikk et helt greit smykke utrolig billig!

Dette lekre smykket var også latterlig lett å lage:) Kjøpte en perlesnor i butikken til mamma, og knyttet den sammen. Snora hadde allerede perler på, og kostet bare ca 30 kroner meteren! Enkelt, billig, brukbart!

Vet ikke helt hvor mye jeg kommer til å bruke dem akkurat, men Kjekt å ha når anledningen er der!

Hva synes du?

Er det noe du kunne ha gått med?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *