Grunnen til at jeg begynte å samle på frosker?

Categories O interessa

Jo, det hadde seg slik at jeg alltid har likt å samle på alt mulig. Jeg har faktisk samlet på det meste: Steiner, skjell, frmerker, klistermerker, servietter og glansbilder. Så bestemte jeg meg for at jeg ville samle på noe litt mer spesielt, og siden jeg nettopp hadde sett ei dame på tv som hadde et rom fullt av skilpadder, så ville jeg samle på et dyr.

Til slutt stod det mellom pinnsvin og frosker, og den eneste grunnen til at jeg valgte frosker var fordi mamma hadde flest i butikken, så jeg fikk en god start på samlingen.

I tillegg så var de jo søte, morsomme, og utrolig varierte.

Noen andre som har samlet på noe så lenge at det nesten blir en besettelse?

“Se! En frosk!!”

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *