Fra Frosk til Engel

Categories O interessa

Som mange av de som kjenner meg vet, har jeg lenge samlet på frosker.

Vel….

Nå er de borte!

Froskesamlingen som hadde invadert rommet mitt har flyttet opp på loftet, og er erstattet av en gryende englesamling:) Valgte å gjøre dette drastiske tiltaket fordi froskene hadde tatt helt overhånd. Rommet så ut som et veldig grønt barnerom, og jeg tror engler kanskje er litt mer nyttige og dekorative (når jeg flytter ut kan jeg plassere dem overalt!)

Hvis noen lurte på hvor mange det var, å var det nøyaktig hundre forskjellige frosker med unntak av klistermerker, kort, bilder og servietter….

 

Jeg har nå tre hyller med frosker på loftet.


Pluss en krok, da.

Har jo samlet en stund…(A)

Men nå blir altså den overlessede hylla på rommet mitt (ok, de hadde begynt å innta enda en hylle….) I stedet fylt med en beskjeden samlig med engler.

Fikk forresten også en Nydelig englelampe av Thomas til Jul:)

 

Det var juleoppryddningen for min del!

Samler du på noe?

3 kommentarer

3 thoughts on “Fra Frosk til Engel

  1. Fin samling du har:) så søte;) Jeg samler på engler, og jeg vil ha alle englene dine:D Så søte!!!! Kos deg med samlingen din;)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *