Om Kalenderen.

Categories tanker, tro og filosofi

Må bare få dette ut!

Jeg hadde nå før jul en adventskalender hvor jeg skrev om en god venn hver dag. Vennene ble ikke rangert på noen måte, prøvde å gjøre rekkefølgen tilfeldig. Det hadde seg også sånn at jeg faktisk hadde enda mer venner enn de 24 dagene før jul. Dermed kunne jeg umulig få med alle, og det ble litt tilfeldig hvem som ble utelatt også. Har tatt med mange av de jeg betrakter som de beste vennene, men det er også mange av dem som ikke er med.

Vurderte nesten å fortsette ut desember, men problemet hadde vel aldri sluttet skikkelig. Dessuten var det sykt stress å lage de innleggene hver dag.

Beklager så masse hvis du føler at du skulle ha vert med! Men jeg har ikke nødvendigvis glemt deg! Jeg har skrevet opp en del av de vennene jeg ikke fikk med, så hvis de fortsetter å oppføre seg fint, og smisker litt så er det ikke umulig at de kommer med neste advent!!

Dermed er dagens kloke ord:

Keep up the smisking:)

 

 

Har forresten hatt det topp de siste dagene; herlig med ferie, gode venner osv!

Stikkord: Kino, filmkveld, snakking, chips, kos!

 

PS: la noen merke til verdens kjedeligste overskrivt?

Den er rett der oppe!!!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *