Rotete tanker

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Dette blir et litt rotete innlegg. Jeg føler at bloggingen min har vert litt oppstykket og mangelfull i det siste (med unntak av julekalenderen,  det minste) Så tenkte å bare oppdatere verden litt om hva jeg tenker på for tida…


For det første bruker jeg nok ordet “fantastisk” alt for mye. Tipper dere er ganske lei. Bare si i fra hvis dere irriterer dere over noe i skrivemåten min (vet hvordan det føles) eller ellers på bloggen.. Alltid bra med forbedringer!

Det er julaften i morgen. Vi skal til tante i Egersund, men først skal jeg bland annet lage julekort, jobbe, levere de siste gavene, pynte ferdig juletre (huff, flaut at vi er så sene) og kanskje til og med få blogget litt, og rydde opp i de sist tatte bildene. Som du kanskje skjønner har jeg masse som skjer for tida..

Jeg driver å strikker tøfler! Ble ferdig med en i dag, og nå fryser jeg bare på den ene foten… skulle ønske jeg kunne strikket litt fortere…

Jeg er glad for at jeg snart er ferdig med blogge-julekalenderen! Var mye arbeid å få blogget hver eneste dag,  alle fall et så gjennomtenkt, og gjennomarbeidet innlegg… Nå kan jeg ta det litt mer etter som tiden strekker til.

Litt stressende at i ferien har jeg gitt meg selv flere store, tidkrevende oppgaver som jeg mest sannsynlig ikke klarer.. Eksempler:

*Lære meg å tegne mennesker (en del bedre enn jeg kan nå-har lånt en bok på biblioteket!)

*Lese ferdig “mørkets rike” (som skal leveres rett etter ferien), Lese den første særemneboka, og skrive et sammendrag (dette skulle vert gjort før ferien), Lese ferdig den boka jeg holder på med, slik at jeg kan begynne på de andre to etterpå…

*Dessuten skal jeg få ta igjen tida når det gjelder blogging, og helst skulle jeg gjort det samme med scrapbook-albumet mitt… 


Jeg tror forresten Sea Monkeysene mine har dødd:( De fikk et alvorlig tilbakefall da jeg reiste til pappa i November, og selv om jeg fant noen levende har de bare blitt færre, og nå har jeg ikke sett noen levende på flere dager…

Jeg og Thomas gikk ut i skogen i dag og hogget juletre! Kjempekos! (anbefaler det for alle som får muligheten en gang!)

Siden dette var et roteinnlegg bare for å oppdatere de som måtte lure på hva jeg driver med, så dropper jeg bilder nå. Vil sove!

 

Hva ligger på ditt hjerte nå i jula?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *