Jeg vil være en Sjiraff!

Categories O interessa

Sjiraffen er herved mitt nye favorittdyr!

Dette har flere grunner enn at de bare er utrolig kule og søte!

Kilde

Grunnen er noen enkle fakta som Kjersti lærte meg etter å ha vert på Sjiraff-kurs. Med utgangspunkt i dette kom jeg frem til at Sjiraffen (eller skrives det Giraff? Jeg ble mega-usikker!) Er et fantastisk forbilde!

 

Nr 1: Det er det landdyret med størst hjerte i verden. Det er noe å trakte etter.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kilde

Nr 2: Det er det landdyret som er høyest, og derfor har best mulig oversikt.

 

 

Kilde

 

Om jeg bare kunne vert flinkere til å ha oversikten i situasjoner, og så bruke mitt store hjerte til å gjøre noe bra i de situasjonene…

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg vil være en Sjiraff!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *