Tips til Positiv Julegave!

Categories O interessa

Jeg fikk en melding i dag på facebook som virkelig rørte noe inni meg. Nå i jula blir det brukt enormt mange penger på julegaver! Mange er ikke nødvendige i det hele tatt, men vi kjøper dem alikevel.

Da kan det være godt å huske på dem som ikke har så mye. Gi noe positivt til verden, og til enkeltpersoner! Du har nå muligheten til å gjøre noe bra!

Pengene går til hjemløse gategutter i Kenya. ALLE pengene! (Jeg kjenner hun som administrerer dem, og stoler på at de blir brukt på en god måte) Det er også viktig å huske på at bare litt penger strekker ganske langt!:)

(fant bildet på hjemmesiden hennes)

 

Her er meldingen jeg fikk fra Beth:


Nå som vi går julen i møte, tenker jeg på hva barna og andre jeg skal kjøpe gaver til ønsker seg.
Vi har det godt ,en seng å sove i ,så mye mat at en stor del blir kastet.
Da går tankene mine til de som ikke har det så godt. Et bilde som har brent seg fast i hode mitt var en liten foreldreløs gutt som satt under et tre og håper på at en fugl skal sette seg i treet slik at han kunne skyte den med sin provosoriske sprettert, slik at han kunne få noe å spise.
Vi kan ikke hjelpe alle det er sant, men får en glede å bare hjelpe noen.
KAN DU OFRE 50 KR TIL FORELDRELØSE GATEGUTTER I KENYA SLIK AT DE KAN FÅ EN JUL DE ALDRIG HAR FÅTT FØR. Du kan gå inn på http://www.assistnorge.com/og se på Beth`s home.Alle pengene går til barna (ingen administrasjon) Merk innbetalingen med JUL Beth`s home 3310.60.38975. Send denne vider til dine venner så blir det forhåpentligt jul for gutta i Kenya.Takk til alle som gir en gave.
Lurer du på noe ring Beth på 98423912
HA EN VELSIGNET GOD JUL ALLE SAMMEN


Kjempebra hvis du setter inn noen penger du kan avse, og kanskje til og med blogger om dette du også!
1 kommentar

1 thought on “Tips til Positiv Julegave!

  1. Så utrolig fantastisk at det finnes noe som dette. Gjør bare julegleden enda større å vite at du har hjulpet noen som virkelig trenger det.
    Men jeg skjønte ikke helt hvordan man betaler?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *