Bildedagbok fra helga i Hedmark

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I helga var jeg i 50årsdag hos pappa. Vi reiste opp til Stavsjø på onsdag; Jeg, Thomas og Anders, og var der til lørdag. Legger ut bilder i fra selve selskapet senere, men her er noen av de andre bildene jeg tok denne langhelga.

Jeg og Thomas stod opp tidlig torsdags morgen for å gå på revejakt! (for å fotografere reven, altså) Det var dårlig med søte skogsdyr, men vi fikk jammen tatt et par bilder alikevel;)

Kjempemoro hvis du sier hva du synes om bildene!

Vinteren kom kanskje litt plutselig på epletrærne.

Dumt at jeg ikke fikk tid til å ta noen rideturer!

Skjønne Nussepus:D


Katter er så gøy å ta bilder av!’

Glemte forresten å nevne! Det var ca 10 Minusgrader her hele tiden! Nå er jeg kjempefornøyd med å være tiklbake til høsten her på sørlandet, hvor gradestokken såvidt tør å snike seg under null.

2 kommentarer

2 thoughts on “Bildedagbok fra helga i Hedmark

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *