Har strikket våtter til hunden min!

Categories A Hobby

Her ser dere Chessie med sine splitter nye selbuvåtter!

Jeg er faktisk ganske så fornøyd med meg selv! Etter sokkene har dette bare tatt enda mer av! Jeg har vel knapt flere utfordringer igjen når det gjelder strikking! (venter til neste år med å begynne på en genser eller noe sånn stort)

Selvsagt bare tøyset jeg. Våttene er ikke til Chessie!

Mitt første par med selbuvåtter var strikket for Sunniva!

Hvem er nå denne skjønnheten? Tenker du kanskje. Sunniva er mer enn bare vakker! I tillegg til å være smart er hun også omtenksom, hyggelig og utrolig flink til å organisere ting!

Ikke rart at vi har valgt denne jenta til elevrådsrepresentant for klassen i tre år nå!


Sånn apropos håndarbeid! Siden jeg har strikket så mye i det siste, er mamma blitt smittet (Jeg har vel ikke sagt dette før? deja vu!) Så nå har hun heklet en drøss med grytekluter!

Det er stilig det!

kanskje jeg skal lære meg å hekle..? ;o)

3 kommentarer

3 thoughts on “Har strikket våtter til hunden min!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *