Lørdag var jeg på ungdomsmøte på Moi! Vi hadde laget et stort lovsangsteam for anledningen som jeg var med i. Det var så gøy å synge med de dyktige folkene! Dessuten en herlig stemning!

Kristoffer Stensheim talte for kvelden. Han snakket om det å være en menneskefisker, og poengterte at vi skulle være yrkesfiskere, ikke sportsfiskere. En yrkesfisker vier hele livet sitt til det han gjør, og gir seg ikke med litt motgang. Han er ikke opptatt av å bli sett på og beundret, men brenner for det han gjør.

Det var også dans og annen underholdning i løpet av kvelden.

Til slutt ble kvelden avsluttet av konsert av Thomi med band, og Compass. Helt fantastisk!

 

Her er en film som viser noe av det som skjedde:

har “Stjålet” mange av bildene, men de uten navn har jeg tatt selv.

Her er et bilde fra dansen; Utrolig kult!


Foto: Morten Hauan

Oss som synger; John-Kenneth, Sølvi-Oline, Guro, Meg.

Foto: Simen Løvgren

Foto:Simen Løvgren

Foto: Morten Hauan.

Pause mellom møtet og konserten:

Først konsert med Thomi med band. Du kjenner kanskje noen av dem som “Thomi og Dani” fra Norske Talenter. Thomi har også vert med i x-factor.

Foto: Morten Hauan

Stakkars Thomi hadde skikkelig vondt i halsen; stor respekt av at han alikevel gjennomførte konserten! 

Foto: Daniel I. Tønnessen.

Så stod Compass for tur! Et fantastisk band i fra østlandet. Det eneste som ikke var bra var at jeg ikke kunne noe serlig av sangtekstene, også det at de ikke er på spotify!

Foto: Daniel I. Tønnessen.

2 kommentarer

2 thoughts on “Kickoff

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *