Gratis!

Categories O interessa

Hadde egentlig overskriften “reklame” Men skiftet den til “gratis” fordi jeg tenkte at flere var interessert i noe gratis! Dette er faktisk gratis også!

I dag har jeg lyst til å reklamere litt! Hvis du bor i området her, og ikke har noe spesielt å gjøre på lørdag, så er du HERVED invitert til et fantastisk arrangement på Moi!

Jeg har laget plakaten (vil gjerne vite hva du synes) så jeg lar den snakke for seg:

“Detta blir TOPP!”

Hvis du som jeg er i fra Haua kan du få skyss ved å melde deg på til Arvid. Da reiser du med Betania. Skriv en kommentar, så gir jeg deg Arvid sitt nummer. Det koster 30 kr for transporten. Dette gis til den som kjører. (altså ikke helt gratis, slik som ordet vanligvis skjuler)
Link til Facebooksiden

 

I tillegg vil jeg reklamere for en blogg. Desired er en kristen blogg som legger ut mye bra om sine meninger, fakta om kristendom og Gud, inspirasjonsstoff osv. Legger ut en film fra bloggen deres her. Må virkelig si meg enig i det som er skrevet i filmen:)

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Gratis!

  1. Åååå, skulle ønske jeg kunne ha kommet, men det er nok litt langt unna. Kos dere masse, og så må du hilse Compass-gutta fra meg! DE er godfolk, de! (Helt seriøst; hils fra meg – de vet hvem jeg er!)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *