Trenger noe nytt å høre på!

Categories O interessa

 

Blir noen ganger litt lei av musikken min. Når det bare summer ivei.

Jeg liker sanger som betyr noe!

Sanger som passer.

Det meste som er fengende kan gå ned – Liker alt jeg kan godt nok til å synge med på.

Men de sangene jeg virkelig liker, det er sangene som har alt:

Betydningsfull tekst. Fengende musikk. Bra stemme. Alt.

Om sangen er rocka eller rolig varierer i fra dag til dag. Jeg liker det  meste!

Noen som har forslag til ny musikk jeg kan høre på?

 

Hvis du lurer på det samme liker jeg godt Casting Crowns, og Steven Curtis Chapman, for eksempel. Vet at det er kjedelige og oppbrukte eksempler for dere som er i samme gata med musikksmaken, men der ser dere at jeg virkelig trenger hjelp!


Lånte (stjal) begge bildene i fra bloggen www.havefaith.blogg.no

6 kommentarer

6 thoughts on “Trenger noe nytt å høre på!

  1. Jeg har nok en litt sær musikksmak, men her er noen av mine favoritter:
    Susanne Sundfør
    Hanne Hukkelberg
    Maria Solheim
    Ellen Miles
    Ellie Goulding
    Brandi Carlile
    (litt mange kvinnelige artister, men det får gå)
    Paramore
    Ingrid Olava
    Kaizers Orchestra
    Billy Gilman – Oklahoma
    Christel Alsos
    Norah Jones
    Alanis Morissette
    Lily Allen
    One republic har jo alltids noe bra… hmm. ja, dette ble jo en del artistoppramsing, men jeg synes alt dette er diggbart 🙂 Så håper jeg vertfall du takler noe av det 🙂

  2. Lady antebellum- need you now
    kobosjarna- La perla
    Adam Lambert- If I had you
    Nickelback-Hero ,tror jeg den heter
    Green day
    Enrique Iglesias ft Pitbull- I like it
    Mohombi- bumpy ride

  3. Don’t you dear saying that Casting Crowns are boring! 😮 Hehe… Jeg hører en del på Casting Crowns selv, men også Joy Williams, Bethany Dillon, Salmeklang, Jesus Culture, TobyMac, Skillet, Ellen Miles, John Mayer, Muse, Kaizers Orchestra, Switchfoot, Salvador, Chris Tomlin, MATTHEW WEST (The Motions), Jimmy Needham, Antony & the Johnsons, A Fine Frenzy… 🙂

  4. SV; Veldig bra tips! Skal ta det til meg 🙂
    Så kult at han har stilt lyd for henne da, digger musikken hennes! 🙂 Off ja, her var det jo et par hus som fikk pukket fra jernbanen rennende ned på alle kanter av huset, og biler ble ødelagt :S Menmen, det ordner seg nok 🙂 Hørte at toglinja var igang forbi Moi igjen allerede, men toget kan ikke stoppe på Moi though… Litt kjipt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *