Can dreams come true?

Categories M drømmer

Har ikke hatt noen superklare drømmer (=drømmer jeg husker godt)  i det siste, men siden jeg alltid synes det er gøy med drømmer kan jeg jo si det jeg har drømt, også kan dere fortelle noen av deres drømmer!

En natt for et par uker siden drømte jeg at Monica druknet. I gjørme! Det var ikke noe serlig. Jeg dykket og dykket, men fant henne ikke…

I natt drømte jeg om bl.a. Caroline i klassen. Husker ikke helt hva det var, men det skjedde omigjen og omigjen (type deja vu) og jeg ble så lei, for det var aldri virkelig. Til slutt måtte jeg bare stå opp!

 

Hva har du drømt i det siste?

Hehe, tok bildet i går, på Lio. La det med siden drømmer ofte er litt diffuse og uklare;)

1 kommentar

1 thought on “Can dreams come true?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *