Høst i Guds frie natur:)

Categories E Natur og Turer

Tenk deg så deilig! Frisk luft. Farger hvorenn du snur deg. Fossen bruser og vinden suser. Dessuten er du sammen med noen av dem du liker aller best! Sånn hadde jeg det for omtrent en uke siden da jeg var på tur til Sandbekk med mine to kjære:

Thomas og Chessie<3

Bjørk må være det fineste treet som finnes… kanskje sammen med osp!

Cutie^^


Sopp er ganske gøy å ta bilder av! De kan være i mange facinerende former og farger..

ELSKER solnedganger!

Thomas går på tur:)

Jeg liker så godt å gå i Guds frie natur! Har en plan om å stå opp tidlig en dag nå i høstferien, gå opp på et fjell, og se soloppgangen derfra! Det hadde vert fantastisk! Heldige dere skal i så fall få se bildene, men anbefaler heller å bli med meg:) Venter bare på en morgen uten overskyet vær…

1 kommentar

1 thought on “Høst i Guds frie natur:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *