Litt Deppa? -Tips 1.

Categories T Deppa?

Kilde 

I dag fant jeg noe skikkelig gøy!

Det var en del tips til hva du skulle gjøre hvis du var litt deppa. Dette passet meg kjempegodt siden jeg nettopp var littegranne deppa i dag. (pleier ikke å skrive sånn sutring på bloggen, men dette er noe positivt!)

kilde 

Jeg har bestemt meg for å prøve ut noen av disse tingene, og lage en egen kategori med tips til dere hvis dere har en deppa dag! Gled dere til det:)

Det første tipset på lista var:

 

Legg deg på gulvet med beina opp på en stol. Begynn å le høyt, og du vil etterhvert ikke klare å stoppe. Prøv selv – det funker! (dessværre har jeg ikke med bilde av dette her: vet jeg burde!)

Jeg må vente litt med å prøve dette tipset til jeg er alene i huset. Bretter klær imens (det hjelper ikke!) 

12 Minutter senere:

Var jeg igang. Så lang tid tok det før mamma forlot huset, og det anbefales å være alene! Følte meg ganske dum der jeg lå på gulvet, og hunden krabbet mot meg for å se hva jeg holdt på med for noe rart. 

(jeg lå ikke uti skogen, men den naturlige forklaringen er at bilde ble tatt for et par dager siden; ute i skogen. Poenget var: sånn ser Chessie ut når hun kryper imot deg!)

Resultatet var uansett at jeg følte meg litt bedre! Jeg tror det er viktig å dumme seg litt ut noen ganger. I alle fall når det bare er foran deg selv du dummer deg ut.

Gir tipset karakteren 3, fordi jeg også følte meg ganske dum;) Men smiling hjelper! (try and make it look real!)
Kom gjerne med tips til meg som jeg kan teste ut!

1 kommentar

1 thought on “Litt Deppa? -Tips 1.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *