I Valle

Categories G Reise og ferie

Jeg ligger litt på etterskudd med bildene og alt det here datagreiene, men nå kommer altså et innlegg i fra sist uke! 

På søndagen ble jeg med Thomas og Bente og Mia på tur til Thomas sin Onkel og Tante i Valle! Valle ligger i setesdalen, og det  var en absolutt nydelig tur! Så her kommer bildene:

Mia (Thomas sin farmor:)


Bente(Thomas sin mamma:)

Den enormt Nydelige Naturen på veien til setesdalen!

Her er Thomas i full gang med å fotografere:)

Da vi kom frem til Valle fikk vi ferdig grillmat! Enormt deilig!

Og her er den søte onkelen til Thomas; Tron

Bjørnar(Søskenbarn) Koselig gutt som viste oss lemmenene og Fjordingene:D

Adelheid! (Tante)

Pus= Den mest kosete katten jeg har truffet noen gang, trror jeg! Så herlig:)

Og her er de nyforelskede: Jeg tok dem på fersken rett før en nuss!

Det nusses overalt nå i sommervarmen! Var faktisk syykt varmt.. trodde jeg hadde kommet til synden med en gang..

Sopp i skogen (Var var egentlig ute etter lemenbilder, men de var altfor kjappe!) Soppen forholdt seg forholdsvis rolig.

Trærne vokste i allemulige rare retninger og krinkelkroker.. (Nå er vi forresten på vei hjem igjen! den 3(4) timer lange veien…

Dagen ble avsluttet da vi så noen elger rett ved siden av bilen! Men jeg legger ut de bildene i et eget inlegg:)

Skikkelig koselig med noen sånne dagsturer innimellom!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *