Turreferat og musikkanbefaling!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nye kristne sanger? Sjekk ut den kristne radiokanalen her!

Der kan du velge mellom to kanaler; Kristen pop og Evangeliske sanger. Det er skikkelig masse bra sanger på Kristen pop som Newsboys, Michael W. Smith, og Casting Crowns.

Turen har jeg ikke hatt tid til å legge ut bilder i fra før, men den var sist søndag;)


Turen gikk i fra Fardal til Rossland, til Lindland, for de som er lokalkjente:)

Tistel:)

Sopper er veldig dekorative!

Denne vannliljen speilet seg så fint  sitt eget blad! Elsker vannliljer^^

Oksene skulte olmt på meg når jeg kom litt vel nerme for å ta bilder av vannliljer og øyenstikkere.

Ofringsstedet på den gamle rosslandsguden..

Rosslandsguden her også ja. (merker at jeg er dårlig til å kommentere bilder nå, men er litt trøtt og lei->beklager)

Røde vannliljer^^

En Øyenstikker… Har jeg kanskje nevnt før at det er facinerende skapninger?

Og her er fossen med Lindland som v ar uvanlig stor nå! Vannet bare brøøler! Dette er et av mine favorittsteder i verden (Ja, har sagt det også før på bloggen…)

Vi hadde en skikkelig koselig tur, og er klar for at dette må bli en vane! Jeg er så glad i kjæresten min:D

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *