Back once again:)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå er det på tide å ha en liten bildeoppsummering fra første skoledag! Her er broren min klar for første dag på en ny skole!

Og Monica, klar for enda et år på Flekkefjord Vid- Nei! Lister Videregående skole! Den skiftet navn i løpet av sommeren..

Og Marius og Lene er selvsagt med på bussen i år også:)

Jeg anskaffet med nye fargepenner til skolestart, men er enda irritert for at jeg ikke finner pennalet mitt.. hvor kan det ha gjort av seg?

Ivar Ole Iversen ønsket oss velkommen til en grei første dag, men tavla var ikke så fargerik som da Thove pleide å ønske oss velkommen..

Dessuten har vi fått sånne teite 60-minutters timer, istedet for 90min… Det er pga. skolebytte… teit!

Men se den bra klassen jeg går i! Dette er bare en liten del av klassen, og alikevel oser det av kvalitet!

Nevnte jeg at denne gjengen skal jeg til Paris med rett etter høstferien? 😀

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *