White Wedding

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I sommer har jeg vert i to bryllup til venninner. Det er utrolig rart og gøy at jeg er så voksen at vennene mine begynner å gifte seg! De var begge helt nydelige bruder, og jeg må bare få lagt ut noen bilder. Thomas var fotograf i begge bryllupene, så jeg bruker noen av hans bilder. Du kan forresten besøke bloggen hans her.

Først noen bilder i fra John-Kenneth og Sølvi-Oline sitt bryllup som var i slutten av Juli.

Duetten 'From this moment on' må være noe av det søteste jeg har sett!

Og så var det tid for Vibeke og Prince Williams sitt bryllup i midten av August! To herlige folk, altså!

Var det ikke noen flotte brudepar?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *