Noe skikkelig ekkelt, og noe skikkelig frustrerende

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Vi tar det ekle først:

I går måtte jeg nyse. Så jeg åpnet munnen, og gjorde meg klar til DET nyset! Akkurat i det øyeblikket bestemte en liten flue seg for å fly inn i gapet mitt. Jeg begynte å hoste og harke som en gal, men fikk ikke ut utysket som jeg omtrent hadde svolgt. Litt senere skjedde det ekleste av alt: Flua kom ut igjennom nesa mi:S

Disgusting!

Så skynder vi oss over på det frustrerende, som heldigvis er mye koseligere!

Jeg våknet klokka 05.20 i dag. Så måtte jeg på do, og derfor tenkte jeg at jeg like godt kunne stå opp… Så jeg gikk en tur ut for å se om jeg fant reven (som vi så her en dag) slik at jeg kunne ta bilde av den! Og jeg gikk i vei. Det frustrerende er at reven dukket opp ca 2km. i fra der den var sist, og jeg var ikke klar med kamera! den fløy avsted, og det var det:S Kanskje jeg kan prøve igjen i morgen…

Bilde fra weheartit.com (egentlig fra adressen på bildet)

1 kommentar

1 thought on “Noe skikkelig ekkelt, og noe skikkelig frustrerende

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *