Er du klar for alt?

Categories tanker, tro og filosofi

Jeg så nettopp en film fra Imsdal.

Se filmen her!

Hvis du hadde fått tilbudet i filmen, hadde du vert klar?


Når jeg så den siste kommentaren i filmen tenkte jeg: !

Det er faktisk utrolig viktig. Å være klar. Hva om verdens ende var i morgen, eller what 'if tomorrow never comes'? Hva da? Er du klar til å ta følgene av det livet du lever? Møte Gud, og å få dommen.

Jeg er iallefall glad for at Jesus allerede har tatt straffen for meg, slik at jeg ikke trenger en rettsak en gang! Det eneste du trenger å gjøre er å tro på ham, og godta han som din redningsmann. 

(send gjerne spørsmål på epost om du ikke vil sende dem som en offentlig kommentar; [email protected])


Er du klar?

1 kommentar

1 thought on “Er du klar for alt?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *