Jeg kan lage en header for deg!

Categories A Hobby

Nå har jeg ferie, og litt ekstra tid! I den anledning kan jeg lage en header til Deg! Det du må gjøre er:

Send meg

*Bilder du vil ha i headeren. Hvis du ikke er sikker kan du sende flere, så kan jeg se hva jeg bruker.

*Tekst du vil ha med i headeren (evt. teksttype)

*fargene du vil at headeren skal gå i.

* om du vil ha headeren lav eller høy(evt. størrelseforhold i px)

*Evt. andre spesifikasjoner.(hvis du f.eks. vil ha blomster i headeren, men ikke har bilder, så har jeg det.

Send helst dette på mail til [email protected]

 

Her er noen headere jeg har laget før (i tillegg kan du se på designet på min egen blogg)

 

 

 Den øverste headeren er den jeg laget sist, og den nederste først:)

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg kan lage en header for deg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *