Når jeg ser under senga…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg har masse ting under senga mi. En stor skuffe med altmulig, også diverse esker som inneholder alt i fra serviettsamlingen min til et lager med stoff i forskjellige farger.. Når jeg leter etter noe jeg har mistet hender det at jeg flytter senga litt ut på gulvet for å se under den. Da finner jeg nesten alltid noe som jeg har mistet for lenge siden, men skjelden det jeg i utgangspunktet lette etter. Slik var det i dag også da jeg lette etter pennalet mitt (hvordan det kunne ha havnet bak sengen er det ingen som vet, men jeg måtte jo begynne å lete på de ulogiske stedene etterhvert..) Og så fant jeg en tørkeklut til pc'en i stedet. Sånn til å tørke av skjermen. Jeg har faktisk savnet denne, fordi jeg liker å bruke den til linsen på kamera mitt:)

Nå utsetter jeg letingen etter pennalet, og noen par med like sokker til i morgen, så er jeg ferdig pakket og klar for Hedmark!

Bare for å ha med noen bilder legger jeg inn noen sommerfugler/møll jeg har tatt bilde av i det siste.. Vet du forskjellen på sommerfugler og møll?

Vet du evt. navnet på noen av de følgende dyrene?

Denne sitter enda på vinduet vårt. Jeg har valgt å kalle den grønnes!

Denne var skikkelig svær! Sikkert ti cm. vingespenn… Visste ikke det var så store møller her…

Denne var ganske gul, men det synes ikke så godt da bildet ble tatt mot vinduet… Ellers var den nesten helt lik den grønne på toppen, faktisk! (Disse er også på størrelse med en vanlig sommerfugl. Er derfor litt i tvil om det er møll eller sommerfugl..)

1 kommentar

1 thought on “Når jeg ser under senga…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *