Sommerfugler og en Konkurranse!

Categories E Natur og Turer

Jeg har begynt å samle på sommerfuglbilder! Sommerfugler er utrolig nydelige, og interessante! Jeg har små problemer med å finne navnene noen ganger, men men.. Skulle hatt en sommerfuglbok!

Uansett! Jeg tenkte at jeg kunne lage en konkurranse! Den går ut på å samle på sommerfuglbilder!

Du har resten av sommerferien på deg til å ta noen blinkskudd (hvis du ikke allerede har samlet en stund) Premien går til den som har den mest imponerende samlingen! Ikke nødvendigvis den største, eller de beste bildene, men begge deler teller. Skjeldenheten til sommerfuglene(målt i hvor mange ganger jeg har sett dem) teller også inn på resultatet! Håper flere blir med, det hadde vert morro! Hvis du vil delta;

*last opp alle sommerfuglbildene dine i et innlegg på bloggen din.

*Størrelsen må være 600px

*Du må ha tatt bildene selv

*kommenter på bloggen min med en link til ditt innlegg!

*Premien kommer jeg tilbake til…

 

Konkurransen vil vare minst til 16. August, kanskje lenger (det kommer an på når jeg får tid til å kåre en vinner)

1 kommentar

1 thought on “Sommerfugler og en Konkurranse!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *