Planen videre..

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Ferien suser forbi, og jeg kjenner bare dagene forsvinne under meg. Det er ingenting jeg kan gjøre for å stanse dem, jeg må bare prøve å gjøre mest mulig fornuftig mens det enda er noe tid igjen! Jeg føler på en måte at dette er den siste uka med fri. Det er fordi etter denne uka så reiser jeg. Det er selvsagt fri det også, men da begynner i alle fal dagene å rulle fortere enn noen sinne! "tiden flyr i godt lag" – ikke noe å si på den… Så dette er den siste ferieuka jeg har her hjemme med skogene mine, vannene mine, familien min, jobben min, og vennene mine. Det er litt trist.Kilde

*På mandag reiser jeg til hedmark for å besøke faren min. Der skal jeg være i nesten to uker- du hører sikkert mer fra meg mens jeg er der!

Hos føllene da jeg var hos pappa i fjord. bestefar som står i bakgrunnen. 

 

*Når jeg kommer hjem igjen har jeg En dag før jeg reiser igjen. Den dagen skal jeg i bryllup!

Charlotte går modell på brudeshow:) Det er et par år siden! Ta gjerne turen innom hennes blogg;)

*1. August reiser jeg på preteam, og et par dager senere til Nederland! Da vil jeg nok være uten internett i nesten to uker, men så vil dere få en god oppsummering!

 Kjersti og Geir, to av lederne på teamturen i fjord, som også skal være med i år:)

*Så kommer jeg hjem igjen 13. August, og den 14. er det bryllup igjen! Etter det er det ikke lenge til skolen begyner…

 Lisa og Lillesøsteren Anna Helene på brudeshowet:)

Dette kaller jeg tettpakka!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *