Hva pleier du å drømme?

Categories M drømmer

Hadde en forferdelig drøm i natt.. Jeg stod i en stige sammen med noen jeg kjenner godt. Hver sin stige, forresten; oppe i noen hyller. Plutselig raser den andre stigen mens jeg står igjen, og jeg ser henne treffe gulvet, og få en stygg knekk på nakken. Fælt å våkne til! Denne gangen lurer jeg faktisk på om drømmen har en betydning… Det trodde jeg i alle fall med en gang jeg våknet. Men tror jeg skal holde den for meg selv;)

Jeg kan heller gi dere noen bilder:

Dette er et av de første bildene jeg tok etter at jeg fikk speilreflekskamera! (Faktisk nr. 3, men det første jeg har) Det er broren min på en kafe på det samme senteret som jeg nettopp hadde handlet kamera på. Heldigvis var det oppladet, og jeg pakket det opp med en gang. Vi ferdige med de tiden da man måtte lade batteriene et døgn før brukt. Veldig ferdige! 

Og her tok Anders et bilde av meg og Pappa. Tenkte jeg kunne ta det med siden få av mine venner har sett faren min(som bor helt oppe i hedmark) Hehe, han spiser:)

6 kommentarer

6 thoughts on “Hva pleier du å drømme?

  1. Svarer ikke fordi du ikke har lagt igjen navn, epost eller nettadresse. Hvis du spør et personlig spørsmål, vil jeg vite hvem jeg svarer til, og ikke legge det ut hvor alle kan se det.

  2. heh, er fremdeles på bloggen min, hvor alle kan se, men, men;)
    Jeg har ikke truffet Holly, Så jeg er usikker til noe har blitt bevist…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *