Konsert snart!

Categories A Hobby

Den er på en måte et speil, bloggen min. Den speiler det som er i mine tanker og min hverdag. I det siste har det ikke blitt så mye om Gud på min blogg. Det er min egen feil. Jeg tar meg ikke nok tid til å søke Gud.

Tiden strekker ikke til, jeg har så mye å gjøre! Men innerst inne vet jeg jo at det handler om å prioritere. Spørsmålet er: Hvorfor er det så vanskelig å prioritere dette når Jeg Vil!? Kanskje kan denne filmen kaste litt lys over ting:

 

Forresten! Jeg tror jeg har en plan for søndag! Jeg har kjempelyst å gå på Jerusalem-konsert i Sarons Dal! Jerusalem er skikkelig Rocka, og selv om det ikke er 100% min musikkstil, så er det alltid morro med litt livlig kristen musikk! Har du ikke hørt Jerusalem før, så bør du gjøre det med en gang!

 Jerusalem – Plunder Hell.

Du finner dem på spotify her

Den som har fått mine øyne opp for Jerusalem er Chris Johnny, som synger flere av sangene deres. Bl.a. Sangen ovenfor og "pappa vem har gjort?" som ligger på spotify. Hører alltid Chris sin stemme inne i hodet mitt når jeg hører sangene på pcen. Det er for meg det som er originalen siden det var hans versjon jeg hørte først, og ikke Jerusalem sin.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *