Utdritningslag!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg legger ut noen bilder i fra dagen, og forklarer underveis:

Sølvi-Oline skal gifte seg 31. Juli, og nå hadde vi utdritningslaget hennes sist lørdag. Vi begynte dagen med å vekke sølvi-oline klokka halv 10, og hadde Picnic i parken. SO måtte gå med en lilla prinsessekjole, hvit bluse, slør og prinsessekrone! Vi hadde også en pakkelek der SO fikk en gave fra hver som minnet oss om henne, eller noe vi hadde gjort sammen. Fra meg fikk hun en mikrofon, siden vi har sunget masse sammen, bl.a. i DTS:)

Etterpå skulle SO tjene 100 kroner på å synge sanger i fra en liste med grandprix-sanger. Det var overraskende mange som ville betale 10 kr (faktisk alle vi spurte) for en sang:)

Det var enorm innlevelse: Priceless!

SO er kjemoeglad i sauer, og måtte passe godt på dette lammet i løpet av hele dagen. Det måtte stå utenfor spar, for det var ikke lov med dyr.

På spar skulle det handles grillmat, men SO fikk ikke lov å ta noe i fra hyllene. Alt måtte finnes i handlekurver som var i bruk. Dette gikk overraskende bra!

Vi tok en tur innom sandvolleyballturneringen som var i linepollen. Her var det liv, og vi ble ønsket velkommen med brudemarsj og greier.


Masse bra spilling

SO hadde et pauseinnslag: hun sang Satelite (årets vinner av MGP) i mikrofonen. Meget vellykket, siden hun synger helt fantastisk, og det ikke mangler et gram på innlevelsen:) 

Nå skulle SO være husmor, og grille til hele gjengen. Dessværre fikk hun ikke fyr, og måtte kjøre å kjøpe en ny grill.

Til slutt fikk vi i alle fall pølser, men kom litt sent til den neste aktiviteten:

Rixen Vannsport! En slags vannski på en bane, og ikke bak båt. Dette kostet bare 150kr pr time + 20kr for våtdrakt= ikke så ille! hvis en skulle leie wakeboard kostet det 100 kroner mer, men ski og knebrett var gratis! Vi holdt oss til det letteste; knebrett, og det var supermorro! Ble dødssliten i armene, og har enda gangsperr, men det var verdt det! skikkelig god trening:)

Her er den kommende bruden!:)

Til slutt spiste vi på piri-piri i flekkefjord. For en koselig gjeng!

Det var en minnerik og inntrykksfull dag, men det var nok vannski-greia som satte seg mest. Jeg er supergira på å gjøre det neste helg også!:D

Glemte forresten å si: jeg var dritgo!^^

1 kommentar

1 thought on “Utdritningslag!

  1. Det så utrolig gøy ut! 😀 hehe
    sv: Hehe 😉 Blir spennende å se hva det går ut på ^^
    De er jo ikke ekle! De er nyydelige, utrolig vakre. Har aldri tatt bilde av en sommerfugl jeg, de er ikke så mange av her faktisk :S Også vil jeg ikke si at det har vært noe sommervær her x)
    Det er mange ! :O Kunne ønske jeg kunne se det også, men tror ikke jeg kan det. Når jeg tenker meg om så har jeg ikke sjekket x) haha

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *