Jeg har nettopp våknet fra den mest stressende drømmen i mitt liv…

Categories M drømmer

Jeg drømte at jeg reiste til Nederland. Da vi kom et stykke på vei kom jeg på ha jeg hadde glemt å pakke, og hadde ingenting med meg! Jeg mumlet det forsiktig til en av lederne og vi visste ikke hva vi skulle gjøre. Derfor gjorde ingen egentlig noe.

Så var vi på besøk hos en koselig mann, og jeg spurte om å få låne internettet hans. Det fikk jeg, og snart hadde jeg bestilt noen billetter etter store vanskeligheter med å forklare mannen navnet på byen Guoda(vet ikke helt hvordan det skrives, men uttales gauda, som i osten) Han skjønte ikke uttalen min… Heldigvis kunne han engelsk, og tilslutt gikk det opp et lys for ham, og han rettet meg på uttalen. Når vi endelig var ferdge med alle de stressende bestillingene tenkte jeg; hva var det nå jeg bestilte? Til Gouda, eller Fra Gouda?

Jeg var plutselig hjemme og hadde pakket, men satt der uten biletter tilbake, og fant ikke nummeret til mannen no matter what! Mamma var ikke heller spesielt hjelpsom der jeg sprang rundt å prøvde å finne telefonen hun hadde snakket med meg hos mannen i; Der lå jo nummeret!-.-

Heldigvis våknet jeg, og gjett om det var godt at det bare var en drøm! Helt fantastisk:D

 

Her er et bilde fra en tur jeg og Thomas var på for ikke så lenge siden. Vi skulle egentlig ta bilde av en elg som pleier å henge her, men han møtte ikke til avtalen sin. Synes det var ganske tøft når sola bare traff sletta på en tynn strek.. Myrull er så herlige små dotte-planter!

Minner meg om det eventyret med hun som strikket skjorter av myrull til 12 forheksede brødrene sine..Nesten like mye stress som drømmen min det!

Hvis du ikke visste det, skal jeg forresten på en teamtur til Nederland i begynnelsen av August; derfor denne drømmen kom. Jeg drømmer ofte om ting som skal skje, men går galt.

Dagen før skoleavsluttninga drømte jeg hele den, bare at jeg glemte å hente bøkene mine. Så de ble liggende på skolen over sommeren. Det var andre ting jeg også "glemte" å fikse… Heldigvis var det en drøm det også:)

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg har nettopp våknet fra den mest stressende drømmen i mitt liv…

  1. Så spennende:)
    Jeg har hørt at det du drømmer ligger i underbevisstheten din. Det syntes jeg er skremmende å tenke på..for jeg drømmer helt syke drømmer hver natt for tiden..hehe..orker ikke gjenfortelle dem..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *