Badetur med Andrea:)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Meg og Andrea i Linepollen.

Vannet var sånn passe, og andrea var nydelig som alltid;D

Og inni et dekk…:

Høytalere til mobilen var med, og hvis du ser nøye etter sneik Andrea seg med på dette bildet også!


Revebjeller er  så pene:) Tenker alltid på at de er giftige når jeg ser dem, fordi det alltid var det jeg fikk høre når jeg plukket dem som liten:P

En blomst i hagen til Andrea sin far. Han er så hageentusiast! Liker!

Er sånne "hva-jeg-har-gjort-i-bilder-innlegg" litt kjedelige?

Jeg har dem kanskje messt med for min egen del… er så gøy å gå tilbake å se om et år eller noe. Hele denne bloggen startet som en sommerdagbok som jeg ville dele:)

1 kommentar

1 thought on “Badetur med Andrea:)

  1. Synes det er koselig, jeg! 🙂 Gjør det jo forsåvidt selv også, hehe! Utrolig flotte bilder, og dere er så heldige som har sånn vær! Her i Trondheim er det grått, overskya og litt regn… “Hurra”! Sommer snart?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *